maandag 28 april 2014

To bee or not to bee

Ja hoor, heb ik weer wat....
Zit ik bij een leuke gezellige bee, en kan ik er niet meer heen, want DH heeft de auto nodig. Iets met werk, water inkt en dat soort vage dingen.

Maar ja, ieder zo z'n hobby, hij legt mij geen strobreed in de weg, dus dat ga ik ook niet doen, en DH zijn werk is nu eenmaal zijn hobby, net zoals quilten het mijne is.

Momenteel voel ik me een beetje "under the weather" zoals de Engelse piepeltjes zeggen, maar ik wil toch even mijn langzame maar gestaag vorderende applicatie laten zien....

Ben dus nog steeds met blok 1 bezig, wel bijna klaar, en blok 2 staat al op het punt om uitgeknipt te worden. De stofjes heb ik ook al, dus niets houd me tegen, alleen de hoofdpijn en de rothoest.
Ook liggen er diverse uffo's te wachten naast m'n naaimachine, maar helaas moeten die nog maar even blijven wachten, ik hoor ze wel mopperen boven hoor........de uffo's zijn net van die jengelende kinderen, van ahh toe, pak me dan, ik wil zo graag hangen..:) Maar ik doe net alsof ik gek ben, en hoor alleen wat ik wil horen, oftewel, ik ben selectief doof. 

Till we meet again:)






                                                   

2 opmerkingen: